31 Ocak 2013 Perşembe

! LAZANYA-NIN GÜNLÜĞÜ: Okuyucularıma Hediye Dağıtıyorum!

Okuyucularıma Hediye Dağıtıyorum!


Merhaba, çok güzel bir haberim var sizlere. indirimlr.com sitesindeki istediğiniz bir markadan, 100TL'lik bir ürün seçeceksiniz ve onu alıp adresinize göndereceğim :) İndirim kuponu değil! Direk beğendiğiniz 100TL'lik ürünü alıp yollayacağım. Bu hediyeyi; darty, mudo, zoopa, defacto, markafoni, misspera ve bunun gibi çok online alışveriş imkanı olan markadan seçebilecekseniz.

Çekiliş koşullarından bahsetmeden önce biraz bu siteden bahsedeyim sizlere, çok sık alışveriş yaptığımız kaliteli markaların içinde bulunduğu bu sitede bu markalardan alışveriş yaparken indirim kazanacağımız kupon kodları yer alıyor. Örneğin, Enmoda'dan ürünü seçtiniz ve ödeme sayfasına gittiniz. Ödeme sayfasında indirim kupon numarası kısmı oluyor, "aaa sizde kod yok mu?" üzülmeyin buradan kodu bulabilirsiniz ☺

Yeterince çekici değil mi? ☺

O zaman daha da keyif katıyorum olaya ve 100TL'lik ürün hediyesi kazanan kişi olmanız için yapmanız gerekenleri anlatıyorum.

Katılım Şartları:

Blogumu ve twitter hesabımı takibe alın. Ve bana mention atın :)


Şu Sayfaları Beğenin ve Takip Edin:

Size ulaşmam için yoruma mail adresinizi eklemeyi unutmayın.

Ayrıca aşağıdaki sayfalara Google+ ile +1 verip paylaşıp, paylaştığınız linkleri aynı zamanda benim bu yazımı blogunuzda duyurursanız her biri için +1 çekiliş şansınız artacak:
Son katılım tarihi: 28 Şubat 2013
Kazanan kişinin seçtiği 100 TL'lik ürünü alıp onun adresine göndereceğim. Kargo ücreti bana aittir.

O zaman şimdiden herkese bol şans!! LAZANYA-NIN GÜNLÜĞÜ: Okuyucularıma Hediye Dağıtıyorum!: Merhaba, çok güzel bir haberim var sizlere.   indirimlr.com  sitesindeki istediğiniz bir markadan, 100TL'lik bir ürün seçeceksiniz ve onu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder